Het Waarom van uw bedrijf

Klanten, medewerkers en belanghebbenden gaan van organisaties ‘houden’ als ze begrijpen en weten waar die organisaties voor staan. Maar dan moeten die organisaties dat wel durven te vertellen en laten zien. Het probleem is echter dat ze dat vaak vergeten zijn. In de waan van de dag is er altijd een nieuw project, een nieuwe klant of een nieuwe vacature die aandacht nodig heeft. En in die voorwaartse beweging, dat altijd maar vooruit willen, wordt heel makkelijk vergeten waar zo’n organisatie vandaan komt. Waarom ze daar iedere dag met zijn allen nu eigenlijk doen wat ze doen. Wat hun diepste drijfveren en motivaties zijn. In andere woorden, het Waarom?’ van die organisatie.

Company Close-up

Een Company Close-up zet op een inspirerende manier een spotlight op het unieke DNA van organisaties. Het geeft antwoord up die cruciale Why-vraag. Tijdens een Company Close-up kijken fotograaf Peter Sabelis en journalist/copywriter Ralph Edelstein achter de gevel, achter de schermen en achter het marketinglingo van organisaties om zo tot de echte kern te komen. Wat maakt die organisaties uniek? Welke verhalen leven er? Welke visuele assets hebben ze die ze onderscheiden van ieder ander bedrijf?

Boek met eeuwigheidswaarde

Het resultaat van die Company Close-up is een hoogwaardig en bijzonder boek waarin het onderscheidende DNA van die organisatie 100 procent inzichtelijk wordt gemaakt. Niet in de vorm van een vluchtige reclamecampagne of een LinkedIn-post, maar als een krachtig boek met duurzame eeuwigheidswaarde. Een helder, duidelijk en compleet naslagwerk waarin management, (toekomstige) medewerkers, relaties en belanghebbenden op ieder moment kunnen zien wat deze organisatie zo uniek maakt, wat de diepste drijfveren van management en medewerkers zijn en wat de echte redenen zijn om van deze organisatie te houden.

Over het team

Company Close-up is een concept van fotograaf Peter Sabelis en journalist/copywriter Ralph Edelstein. Samen maakten zij de boeken Amsterdam 24 hrs, Bijlmer Business en Made in Amsterdam, waarvoor zij honderden ondernemers, merken en bedrijven interviewden, fotografeerden en op een unieke manier voor het voetlicht brachten. Hun ervaringen tijdens deze producties leidden tot het inzicht dat veel organisaties in de dagelijkse rat race ‘vergeten’ zijn wat hun Why? is. Het resultaat van dat inzicht is Company Close-up.